متافیزیک و علوم ماورایی

متافیزیک ، علوم روحی و ماورایی

متافیزیک ، علوم روحی و ماورایی

متافیزیک و علوم ماورایی

متافیزیک ، علوم ماورایی ، علوم روحی ، چاکراها ، چشم سوم ، علوم غریبه ، روح شناسی ، برونفکنی روحی ، درمان های ماورایی

کلمات کلیدی

متافیزیک

متافیزیک - مدیوم -مصطفی نظری - روهان - آموزش متافیزیک

آموزش متافیزیک

متافیزیک - ماورا- مصطفی نظری-آموزش متافیزیک

آموزش متافیزیک - آموزش ماوراء-استاد مصطفی نظری

مصطفی نظری

دارما کارما متافیزیک مصطفی نظری عرفان متا آموزش متافیزیک

کندالینی متافیزیک استاد نظری آموزش متافیزیک

هیپنوتیزم هیپوآنالیز متافیزیک ماورا استاد نظری

متافیزیک پیشگویی آموزش متافیزیک عرفان متا مصطفی روهان نظری

انرژی درمانی چاکرا عرفان متا erfanmeta.blog.ir

متافیزیک درخت زندگی ماورا آموزش متافیزیک استاد نظری

چشم سوم چشم جهان بین متافیزیک مصطفی نظری

مصطفی روهان نظری

کانال های انرژی

انرژی کاینات

انرژی حیاتی

روشن بینی

آموزش ماورا و متافیزیک

کندالینی متافیزیک آموزش متافیزیک و ماورا عرفان متا استاد نظری

کندالینی علوم غریبه متافیزیک عرفان متا استاد نظری

تراما متافیزیک آموزش ماورا استاد مصطفی نظری درمان روان درمانی

علم اعداد متافیزیک استاد نظری عرفان متا آموزش ماورا متافیزیک

استاد درون استاد معنوی عرفان متا استاد مصطفی روهان نظری اموزش متافیزیک

فرشتگلن ارتباط با فرشتگان آموزش ارتباط با فرشتگان مصطفی روهان نظری

مدیتیشن استاد نظری متافیزیک مراقبه

متافیزیک پشم ها و ماورا

فراماسون استاد مصطفی نظری روهان آموزش ماورا عرفان مت متافیزیک

سایکومتری یا غیب گویی مصفی نظری روهان عرفان متا

انرژی کیهانی مطفی روهان نظری متافیزیک عرفان متا

نویسندگان

ارواح پاک و متعالی

اینها ارواحی هستند که در مراحل حیات زمینی به آخرین مرتبه کمال رسیده و از هر نقص مبرا میباشند ماده کوچیکترین تاثیری در روح آنان نداشته لذا آنها در نتیجه رسیدن به این اوج کمال به خداوند نزدیکتر شده اند.

هیچکدام از انسانهای زمینی نمی توانند با آنها ارتباط بگیرند مگر اینکه دارای فضائل و کمال نفسانی زیاد باشند و دلهایشان از هر ناپاکی و تعلق به ماده پاک و منزه باشد. پس از این مطالب چنین نتیجه می گیریم که شخص ارتباط گیرنده با ارواح نباید به همه پیام هائیکه از جانب ارواح میرسد تسلیم شود و به نصیحت آنها معتقد باشد بلکه باید آن پیامها را با روشنائی عقل خود بسنجد تا بتواند  درست آنها را تشخیص دهد. در آغاز پیدایش علم روحی جدید اغلب علمائی که در این باره تحقیقات میکرند اعتقادات مادی داشتند به حقایق ماوراء ماده معتقد نبودند.
اما بعد از آنکه  ظواهر روحی آنها را قانع نمود، نه تنها عقیده شان عوض شد بلکه تصور کردند که برای همه ارواح فضل و امتیازی هست و باید بدون شک تابع آراء ارواح شد، در صورتیکه خود این عمل یک نوع گمراهی است زیرا ساکنان عالم غیب ( جهان ارواح ) همان کسانی بوده اند که در روی زمین زندگی میکردند. مرگ در آنها فقط تغییرات فیزیولوژی بوجود آورده اما در علم و فضل و کمال آنها اثر مگذاشته ( یعنی آنها را زیادتر نکرده است ).


بلکه همان کسی که در این جا عالم بوده آنجا هم عالم مانده آدم متوحش متوحش مانده شاعر شعر مانده مکار _ مکار _ حیله گر محیل و نظایر اینها. پس باید فقط به آن پیامهای ارواح اعتماد شود که دارای افکار بلند و معانی عمیق و حقایق بدیع هستند. دانشمند، بوفون سخنی در این باره دارد که گفته: نوشته هر کس خودش است و ما اگر بخواهیم کسی را خوب بشناسیم باید در نوشته های او تعمق و دقت کنیم بنابر این بهترین طریق برای شناخت صفات هر روح سخنان و گفته های اوست که بوسیله مدیوم القائی یا کتابت مستقیم برای زنده ها بیان میکند.

کسی که میخواهد در امور روحی آزمایش بکند یه محض اینکه روحی با علائمی حضور خود را اعلام داشت لازم است اول نام و لقب او را بپرسد و تعداد سالهایی را که در زمین زندگی میکرده سوال کند و مکانهایی را که در آنجا بوده یا مسافرت کرده بپرسد.

یکی دیگر از عوامل تحقیق درباره روح و شناخت واقعی او سوال از کسانی که آن روح را در حال حیات می شناختند میباشد. چون این تحقیقات میزان شخصیت شخصیت و معلومات آن روح را نشان میدهد، آن وقت نسبت دادن آن پیام القائی به آن روح آسان تر میگردد.

چون همانطوری که قبلاً هم گفته شد اغلب ارواح سفلی در معرفی خود از نامهای بزرگان و اشخاص معروف مانند، سقراط _ ابن سینا _ افلاطون و غیره استفاده میکنند. ولی مطالب بی ارزش میگویند یا چیزهایی را میگویند که حتی شاگردان مدرسه ابتدائی از گفتن آنها شرم دارند.

پس باید کاملاً محتاط باشید هر نامی را که روح گفت تصدیق نکنید، ضمناً بهترین وسیله برای تائید صحت روح ارتباط گیرنده اینست که مدیوم به او بگوید: قسم بخور بنام خداوند که تو حقاً روح فلانی هستی؟! اغلب ارواح جرأت پیدا نمی کنند این قسم دروغ را بخورند یا اینکه قبل از نوشتن سوگند قلم را می شکنند  و جرأت نمی کنند نام خداوند را به دروغ قسم بخورند. مگر اینکه آن روح یک روح ریاکار و متظاهر فرو رفته در شر و فساد باشد، چنان چه روح قسم دروغ عم خورد یکی دیگر از دلایل صحت شخصیت روح شبیه بودن خط و امضای او به خط و امضائی است که در زمان حیاتش می نوشته.

ممکن است بعضی اعتراض کنندگان بگویند: برای روح مزور و حیله گر سخت نیست امضاء را هم جعل کند همچنان لهجه انشاء را تغییر بدهد، بلی این اعتراض درست است زیرا در عمل مشاهده شده که روح این کار را هم میکنند. چنانچه روحی خود را حضرت مسیح معرفی کرد و در پیام خود این کلمه را تکرار میکرد: من بطور قطع مسیح هستم و این سخنان را برای شما میگویم ولی همین روح نتوانست سخافت معانی و پائین بودن افکارش را پنهان کند.

بلی طرز تلفظ و لهجه را می توان تقلید کرد اما تقلید فکر امکان ندارد. چون شخصی جاهل نمی تواند با تزویر خود را عالم نشان دهد یا شخص پست خویش را با فضیلت. پس لازم است مدیوم باهوش و آگاه حق را از باطل تشخیص بدهد فریفته نامهای بزرگ نباشد.
  • مصطفی نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی